Om u beter van dienst te zijn maakt Avonturia.nl gebruik van cookies. Verberg deze melding
Avonturia De Vogelkelder - De grootste dierenwinkel van Nederland
Ga naar onze AvonturiaShop. Meer dan 10000 artikelen

  Informatie
Openingstijden
Klantenpas
Verhuur
Solliciteren
Stage
Cookies
Disclaimer
Links
Contact



Follow Avonturia on Twitter


  Blog
Lees onze blog

  Nieuwsbrief
Uw emailadres


Interesse in...









Home  >  Vaak gestelde vragen

Vaak gestelde vragen

Vaak gestelde vragen:

1. Ik heb mijn bestelling na 3 dagen nog steeds niet ontvangen. Wat nu?
Het zou kunnen dat bepaalde bestelde artikelen niet op voorraad zijn.
Neem daarom even contact met ons op wat de status is van uw bestelling.
Tel: 070-3637272 of email: webshop@avonturia.nl

2. Hebben jullie alle artikelen op voorraad?
Meestal wel. Mocht bij een bestelling het artikel niet op voorraad zijn dan
nemen wij z.s.m. contact met u op.
De levertijd kan hierdoor wat langer duren. Is er sprake van urgentie dan
kunnen wij de bestelling in delen leveren.

3. Is het ook mogelijk om dieren te bestellen?
Nee. Wij bezorgen geen 'levende' dieren. Wij gaan uiterst zorgvuldig
en diervriendelijk met onze dieren om en kunt u alleen 'levende' dieren
bij ons afhalen in onze winkel in Den Haag.

4. Ik krijg een foutmelding/de website reageert niet meer. Wat nu?
Krijgt u een foutmelding of reageert de website niet meer dan kunt u
overwegen het later opnieuw te proberen.
Het wil namelijk wel eens gebeuren dat als er veel bezoekers
tegelijkertijd shoppen er een vertraging ontstaat waardoor er een
zogenaamde 'timeout' optreed.
Blijft dit probleem zich voordoen dan kunt u contact met ons opnemen
door een email te sturen naar: webshop@avonturia.nl
Wij doen onze uiterste best om de webshop zo efficiënt mogelijk
draaiende te houden.

5. Ik heb mijn bestelling ontvangen, maar met een verkeerd artikel. Wat nu?
U kunt de verkeerde artikelen binnen 7 dagen na ontvangst
retourneren naar:

Avonturia De Vogelkelder
Kerketuinenweg 3
2544 CV 's-Gravenhage
t.n.v. Retour bestelling Webshop

Noteer erbij welk artikel u wilt hebben en wij sturen dan z.s.m.
het betreffende artikel naar u op.

6. Bij sommige artikelen is de prijs € 0.00. Waarom kan ik deze niet bestellen?
Aangezien er per dag veel artikelen bij komen kan helaas niet altijd
direct de prijs worden berekend. Dit ontstaat omdat bij sommige artikelen een
bepaalde marge wordt gehanteerd die op de webshop beschikbaar zijn.
Wilt u toch direct het artikel bestellen dan kunt u gerust contact met ons
opnemen per email: 
webshop@avonturia.nl  en zorgen wij dat z.s.m. alsnog
het artikel wordt voorzien van de juiste prijs.

7. Kan ik een bestelling annuleren?
Bestelde producten bent u verplicht af te nemen en te betalen.
Een bestelling kunt u uiterlijk de volgende werkdag via e-mail corrigeren.

 

 




Alle rechten voorbehouden | Design by Entersite
Avonturia de Vogelkelder - Kerketuinenweg 3 - 2544 CV - 's-Gravenhage - Tel: 070 3637272 - info@avonturia.nl